Denna längtan...

Ni anar inte hur skoltrött jag är, eller jo det kanske ni gör. Så himla många räknar bara veckorna och dagarna till vi får sommarlov. Herregud
Jag orkar inte öppna böckerna, men jag måste kämpa enda i det sista. Det är bara så. Hela min framtid står på spel.
Har sökt in till högskolan. På ett sätt känner jag att jag behöver vila ett halv år och göra något annat till nästa vår och på ett annat sätt vill jag flytta från stockholm ( har bara sökt utbildningar utan för stockholm).
Vill komma bort lite, leva "lyx" på mitt sätt. Tolka det inte fel nu lyx för mig är mer avslappning och frihet.
Inte äta på finresturang varje dag och gå på spabehandlingar, om ni nu hade trott det. För jag vet att det är tufft att leva som student.
Ajaaa ........längtar till studenten, längtar till ett skönt lov, längtar till körkortet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0