Barnvakt!

Shululul mina få bloggläsare, vet att jag suger på att blogga men det har börjat bli så tråkigt.
Iallfall sitter barnvakt till två skit söta killar, de sitter o spelar tv:spel den stora killen spelar något fotbollspel och jag sitter o skriker för de andra lagaet gör mål. Känner mig riktigt liten igen. Känslan är super kul... Men om jag ska komma tillbaka till verkligheten så tar jag studenten om 28 skoldagar.. Gud vad tiden går snabbt.
Väntar på en ökenblomm som ska komma och göra mig sällskap samtidigt som hon ska se hur de är och passa barnen på egenhand.
Tror de kan bli ganska många inlägg idag då min uppgift är att sitta och titta på när barnen spelar tv spel hihih.
Aja ska börja avrunda inlägget
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0