You can not destroy me.

Tja tja bloggen, vad händish bree,
HAHAH om jag en dag i mitt liv bara kunde skriva som en människa och inte som en anka skulle kanske livet bli lite lättare.
Nu till något helt annat jag sitter och bablar med min helin, Jag håller på och planerar hur jag kan tortera henne under morgondagen och sedan planerar vi att spendera helgen tsm.
Jag längtar till min körlektion som fan, till mian coola gansters i Bandgen som tar emot än med shoniii ,shoni bashi, bashi bashi.
Jaahap det va de då.
Annars då.. Hmm joo jag har kommit igång lätt med träningen efter ett fööör långt uppehåll men nu fan ska jag komma igång igen, det enda problemt är att skolan gör mig helt dööd men de ska väl jag klara av.

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

lite svårt skriva som en människa när man är en anka!!

2011-09-08 @ 20:56:28
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0