Svider

Har suttit och krigat med en uppsats om filmen "en sång om martin" i ämnet social omsorg, ögon håller på att svida sönder och huvudet explodera...
Har en sak att tillänga angånde människors beteende när det gäller att vara hjälpsam, jag säger bara att gud vilka äckliga och smutsiga människor det finns som endast tänker på sig själv och anser att deras betyg är hela dom.
Dom vågar knappt säga vilken sida man ska läsa för att de är rädda att man ska bli bättre än dom.
Jag säger bara dom kan fan tro vad dom vill, Oavsett om det har MVG i princip allt kommer alltid de människor som är omtänksamma och som har uppfostrats till att ge och ta tjäna mer i längden.
Tack gud att mina föräldrar åtminstånde har lärt mig en sak i livet....
Hoppas ni andra snåla människor får i er riktigt ordentligt någon gång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0