Splittrad

Hur fan kan en människa vara så splittrad och så olika i en och samma person. nej jag snackar inte om någon annan än mig själv.
Jag är någ den mest gladaste person och är full av energi som andra inte kan förstå sig på för det mesta och det är jag glad över, men jag är fan också värdens surpumpa som blir flippad när människor är så efterblivna som exempel min syster som bara är en bitter .... som bara ska jävla för att inte ha något att göra..
Jaa ni har förstått rätt.. hon har gjort mig sur igen.. som vanligt kan man sägaaa...
Jaaa jag har lust att slå in pannbenet på hennet men tyvärr är mamsen hemma och ska skydda henne, efter som hon är "liten" hon är fan tretton och tro mig jag var fan hundra gånger mognare när jag var lika gammla som henne.
HAHAH låter som Baba nu..
Ooo har stress också, trevligt, skickade nyss in den förbaskade uppsatsen i social omsorg som jag krigat med. Har inte så höga förväntningar kommer bara bli besviken.. för kmr säker faila som vanligt...
Jahopp bara börja på nästa arbete i svenska.. fan har muntlig redovisning.. ska man skippa de må troo.. naaaj naaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0