Obalans-Balans

En riktig knasig dag har jag haft, den har varit riklig med utbrott på människor och jag kan garanterat konstatera att det var ett tag sen jag var så här förbannad på människor.
Bara för att skriva av mig kort, Önskar jag människor som bara kan snacka goja ett lyckat liv, Vissa är jävligt duma, dom behåller de falska idioterna till vänneer samtidigt som de snackar skit om dom och när de väl ska ta sina beslut väljer de bort de äkta.. ´Det enda jag har att tillägga är SYND att ni inte kunde tänka steget längre..
Nu till något positivare
kom nyss hem från en härlig höstpromenad med min ögenblomma, Hon anar inte hur lätt hon kan få mig på bättre humör.
Älskar dig.
En annan sak fy fan vad kallt det börjar bli, Vinter jackan satt verkligen på rätt plats idag.

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

love u <3

2011-09-27 @ 23:32:27
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0