Ny vecka igen.

Fan vad helgen har rullat på snabbt, Har knappt hunnit märka av den.
Idag är det verkligen en hjärndöd dag, E helt slutkörd, men vet inte av vad. Det fina regnet som öser ner gör inte saken bättre heller.
Nu för att byta ämnen till gården, Efter att ha skrivit ett härligt inlägg med massa negativ energi, drog jag ner till gymet för att observera ledaren i core för en skoluppgift, gick faktiskt bra fick med mig två A4 sidor med fakta som får duga till uppsatsen, Sedan körde jag själv ett litet halvdant gympass min Hariba va lite sjuk så hade ingen som körde sönder mig hihiih, buusig.
Efter det drog jag iväg med henne till stan åå chillade galet, tog en mysig promenad genom gamla stan och hämtade även upp ett halsband( ska försöka komma ihåg att ta bild).
Sist men inte misnt träfade jag äntligen mig egna michael jackson, Heroooshiiima med andra ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0