Mikaela Åström våldgästar bloggen.

Tja Tja!
Priyankas snygga kompis Mikaela våldgästar bloggen nu för ett tag,gilla gilla!
Sitter som en och en annan nörd med mina glasögon som jag måste bli bättre på att använda. Hade nyss matte som verkligen sög och nu har jag värsta håltimmen,tur att jag inte är ensam iallafall har ju Priyanka,Sarah och Jossan,aaaawesome!
Känns som ni är verkligen skit intresserade på mitt liv.
Mitt namn är Mikaela och går i Priyankas klass (Omvårdnads programmet). Jag fyller 18 om exakt två månader idag,taaagggga krooogen fan!
Nej men jag bor med min pappa,mamma och syster +två hundar och en katt,fullt hus liksom.
Jag är kär.riktigt kär.men jag säger tyvärr inte med vem.

Hahaha asså flumm inlägg fan,livet leker och fick nyss reda på att vi kaaanske inte har sista lektionen.
Men ja intresseklubben antecknar?

Men nu vart det lite långt inlägg hära om typ inget,så heido. (besök min blogg oxå MikaelaJeanette.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0