Lördag 10 septemeber

Shooo, Tänkte berätta lite om gården medan jag väntar på att klockan ska ticka så jag kan gå till handledar kursen.
Hade värdens skönaste dag, Vakna vid ett, gick och handlade med mami och sedan mötte vi upp helin vid bussarna.
Väl hemma hos mig chillade vi galet som vanligt så var jag skit hype och helin helt flummig av mitt sällskap. Jag säger bara säg en sak jag inte gjorde. Jag hoppa upp och ner 24/7, käkade hela tiden (syndade), Hon sminkade mig.
Japp i princip hann vi med allt förutom viktiga saker som att plugga.
Vid elva va helin helt död, medan jag var piggare än någonsin så jag bestämde att köra en liten dans lektion för henen och sedan göra bomben på henne. Efter det kan jag säga att hon var piggare än någonsin.
Japp båda pigga o glada, valde vi att kolla på en skräckis och jag höll på att kissa på mig, fan äckliga andar.
Nu ligger hon och sover som en liten bebis  medan jag sitter och snyter mig varanan minut och måste dra till en äcklig tre timmars handledar kurs muums..
Ska försöka ladda upp en video från igår, för suger på att komma ihåg att ta bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0