Krav

Fick ett krav av hariba idag, att jag måste blogga två inlägg om dagen eftersom hon har för mycket fritid och inget liv.
Eftersom jag är världens bästa och självklart sötaste, så måste jag ju ställa upp för min ökenblomma.
DVs jag ska för en gång skull vara en trogen vän, för att bevisa detta iallfall för några dagar så börjar jag redan idag.
Har städat som en gris, tror fan man till och med kan slicka på golven och alla handtag och fan allt som finns i huset för att se att de e rent. Det enda positiva med detta att mami inte kommer klaga i kanske två dagar och att jag bränt kalorier haha vad hjärndöd jag e.
Nu ska jag hoppa in i duschen för helin tycker att jag stinker genom datan
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0