Im all yours baby

Men tjena mitt bena, Oj oj måste bara tala om att detta är rekord klockan är snart halv elva och jag är vaken.
HAHAH jag är typisk den typen som somnar efter Bolibomba.
Ville bara säga att jag lever trots att det är måndag och jag inte alls varit på humör.
Fått höra ett och annat negativ idag, men säger bara fuuuuck uu för jag har verkligen underbara vänner som lätt som en plätt får mig på ett härligt humör.
Alla dessa svartsjuka människor om de bara någon gång kunde lära sig hålla deras käftar stängda.
Iallfall måste bara skryta lite om att jag körde ett stenhårt pass på gymet och märker att jag fan börjar bli bättre. *stooolt*
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ha en dejt med heroshimaa som jag dessutom saknar för fullt.
Lika som bär ?

Kommentarer
Postat av: Helin är bäst and you know it uuhuhh

OMG ni är fett lika!

2011-10-03 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0