Iam sorriiii

Efter gymmet i onsdag var jag så himla förbannad på en tant som kläckte ut sig något jävligt onödigt, så satt och flippade på allt och alla.
Som ni ser så är det jälvigt tidigt och snart dax för skola för min del.
Somnade runt tio igår så känner mig för en gångs skull jälvigt pigg, Jag känner redan känslan av hur alla min vänner kommer få uttbrott på mig för att nu kommer jag vara ännu mera hyppad än vanligt.
Eftersom jag har ett fisk minne så är det ingen ide att jag en försöker komma på vad som hänt de senaste dagarna utan tänkte berätta vad som händer idag.
joo ni kära läsare idag efter eskuuulan tänkte helin ja och harika dra till stan mini shopping och sedan ska heeroooshima gå noppa sina håriga ögon bryn, Intresseglubben någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0