Vad jag än gör, låt det vara sitta , ligga eller stå så snurrar du runt i mina tankar, Jag undrar är det de samma för dig?
Du gör mig så fruktansvärt lycklig, Så fort du tittar på mig rodnar jag och jag önskade att jag kunde försvinna för någon sekund. Jag fattar inte vad du gör med mig eller hur du gör.
Men egentligen är det enda som spelar roll för mig just nu är att du finns och jag mår så bra med dig.
Jag älskar denna pirriga känsla och vill att tiden ska stanna just i det ögonblicket våra ögon möts igen och jag känner den varma känsla som jag inte kan förklara med ord.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tilll miiig sa du ngt helt annat men ok.

2011-09-04 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0