Ännu mera trams

Asså mina hjärna säger plugga och mitt hjärta säger slösa bort tiden.. Så man kan säga att jag faller för grupptryck.
Om ens en person fatta vad jag menade.
jag hade tråkigt och då passade jag på att sno de hära från haroline.blogg.se... Bosssiiig jag eee oj oj.

- 4 frågor om förhållanden
är du singel? -JAAA
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
hur många har du varit kär i? - Sen dagis 8993143545
är du kär just nu? - Icke så nicke

- 10 frågor om dig själv
namn? - Priyanka
när fyller du år? - 27 December
några piercingar? - Näsan
vad har du på dig just nu? - Natt"klänning"
vilken årstid är bäst? - Summer
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När jag vaknar upp och fortfarande ligger kvar i sängen.. Jag har en tendens att ramla ut ur sängen.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina kinder
vad är du bra på? - Att vara hypad
vem älskar du mest på denna jorden - Jag älskar min familj otroligt mycket.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans :$

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Jag
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla e sjuka på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner? - Dem är ökenbloomor den
vem är mest partyprisse? - Men guud vilka frågor.
vem är den du helst har filmkväll med? -Vi är inga film människor                                                         vem av dina vänner är mest "evil"? - Harika och Helin.. E fan rädd för dom.

- 12 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Min bror
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja det kan man väl säga 
vem är farligast i din familj? - Min djävul till lille syrra.
vem ser roligast ut i din familj? - Ja du
har ni något husdjur? - Min syster räcker för våran del
vem har du mest gemensamt med? - Ingen
vem står för underhållningen? - Vi bruakr köra en mix
vem sover du oftast med? - med mig själv?
roligaste kvällen med familjemedlem? - Inga kommentarer
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Igår kväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Igår kväll

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknat, gott till skolan, blivit torterad av Hariba och Hersoshima och Ätit
har du varit glad idag? - Massor
har du varit ledsen idag? - Lite
har du gjort något bra idag? - varit glad :d
vad ska du göra nu? -Plugga förhoppningsvis
vad har du ätit idag? - kaffe,kebab med sallad kaffe o annu mera kaffe
har du duschat idag? - Inte än, men ska
är du trött nu? - Ja.. vill bara sova
vad händer imorn? - Skola, och någon begravning sak
har du varit i skolan idag? - Ja

- Annat
Hur mår du just nu? - Helt okey
Har du piercat dig? - JA
Är du hungrig nu? - Nej                                                                        Vad är klockan nu just nu? - 
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - fb och youtube
- Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - Mami
Vem ringde du senast? - Baba
Vem sms:a till dig senast? - Selma
Vem sms:a du till senast? - Selma

- Övrigt
Gillar du punk? - Blää

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - ja, Nause-Made of
Vilket är ditt favoritband? - 
Vad gillar du för musik? - typ allt

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - JA
Har du fler än 3 jeans? - Jaa
Har du fler än 5 tröjor? - jaaa

- Kärlek
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Ja
Har du kysst någon? - Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - JA.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Minns inte.. de va på dagis hallå   
Hur länge höll det? - Fråga honom
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel fooor liiifeee
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -Självklart om du vill tre också , boosiiig
Vem sov du senast bredvid? - Min bror tror jag
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Ja
När fick du din första kyss? - 8 -.-
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - De blev bortgifta samma dag de träffades hahaha
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Men euuuw
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Kalsonger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0