Tankar.

Känner ett stort behov av att skriva av mig.
De flesta av er kommer nog inte fatta något men så e livet ibland, hihihi.
Nu till det seriösa, det känns som om jag gräver min egen grav, Det känns som om någon annan levr mitt liv åt mig och alla beslut blir bara fel. Jag vet verkligen inte vad jag vill.
Har fått många kloka råd men vet verkligen inte hur jag ska verkställa råden till verklighet.
Det känns som om det är så många inblandae i denna lek, och att jag bara krossar en efter en och i slutet krossar jag ner mig själv.
Jag vill verkligen inte förlora kontrollen över mitt liv som förut. Har ju krigat för att nå där jag var för någon vecka sen.
Varför är det så här nu. Kommer allt bli helt knas igen. Åhh vet inte om jag ska gråta eller skratta eller kanske ska döda någon? fan vad desperat jag verkar, men´vet ni vad jag är det också. så trevligt eller hur?


Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

Det är bara du som kan ändra detta. Kolla hur du mår nu och hur du mådde en vecka sen. Gå inte tillbaka till ditt gamla jag. Love u

2011-10-28 @ 21:49:09
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0