Love is giving someone the power to destroy you, but trusting them not to.

Tjenare sötisar!
Bästa helgen på länge måste jag säga!!
Har spenderat hela helgen med min älskade halva Hariba och delvis med Helin.
I fredag åkte vi till costa outlet och köpte massa kläder skit billigt och på lördag åkte vi spontant dit igen och  hittade ännu finare kläder, efter det åkte jag och Hariba och handlade massa mat och hade en romantiskt middag. Jag fick för mig att Hariba och jag skulle på daaajt hela natten och sjävklart viller hon detsamma. Jag fick även äran att ta hennes skräckfilm oskuld som jag uppskattar djupt. 
Vill bara att det ska bli höstlov och att studie bidraget ska komma. Då ska vi tjejer dra igen, Mysigt värre.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0