fredag

Yeeah imorgon är det fredag och det ska bli så sjukt häärligt.
Har bara pluggat och tränat hela veckan förutom idag. Var istället på körlektion och fick utskällningar varanan sekund.. Men jag är ju inavlad vad ska man göraa. Jag tror jag kör bil i Indien och följer inga regler inte konstigt... Nej jag är inte stoooooooooooolt.
Nu till nåågot lite roligare än utskällningar.
Imorgon ska jag och Hariba ha en lektion i pedagogisk ledarskap, HAHAH cirkelträning och jaa jag håller på att kissa på mig.. jag hålla i ett idrotts pass, tjenaaa....
De känns som om jag börjar bli ännu dummare av detta inlägg så taaack o hej leverpastejj..
IuuuuUUUuuuu leverpasteej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0