You don't get a second chance, life is no Nintendo game

Haluuu, Har fått/haft en blogg torka...  bur Iam back, måste ju rycka upp mig halllaaaww
Sitter och tänker shiit vad snabbt allt går.. Om två veckor ska jag ut på praktik och sen kommer jag ha drygt fyra månader kvar i skolan och sen är det pooom bang bang sluut. Helvete...
Tuur att jag iallfall har så dära lite koll på läget, hihih.
Men aja imorgon är de en ny vecka.. och förhoppningsvis ska den vara händelserik och om inte de blir något spännande får väl jag hitta på något, men det blir såå mörkt snabbt... Hmm gymet har ju alltid sina dörrar öppna tack och lov.
Till något mer sammanhängande, Följde med Hariba för att fira den STORA prinsessan angela i badhuset idag. Fiskdamen var endå det så var helt klart bäst. Jag hade det iallfall superduper kul, och jag kan lova er att barnen också hade det.
Bebis Angie <3
Sötaste tårtorna
Hmm, vem ere som dukar.. kluring kluring.
Kungligt värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0