Nu är det helin här igen :D

Tjena tjena folket! Det är helin häääär kilililili. Nu sitter jag vid datorn och pratar med Priyanka för hon är så mobbad. Hon sitter på bussen och gör ingenting. Jag är hungrig och tänker på Priyankas skinka. Man vill bara äta upp den för den är så saftigt. Nu ska jag göra något nytt här. Jag ska skriva 3 saker om det ni inte visste om anka:
1. Anka kommer ursprungligen från en anka.
2. Anka är egentligen svart och kommer från Afrika.
3. Anka är en kåtbock som alltid utnyttjar mig och tafsar på sig själv.

Uppskattar ni att jag avslöjar ankas hemligheter? Jag skulle bli glad om ni kommentera :D

Nu måste jag dra, jag vet att ni kommer att sakna mig! Puss på er alla kära goda läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0