Hayati,Omri och Albi

Nämen tjena vilken romantisk rubrik.
Detta inlägg är till min fru Harika, Nu vet jag att heroshimaa kommer riktigt förbannad men den smällen får jag väl ta.
Jahapp vad ska man säga nu då. Jag är riktigt förbannad vill bara strypa en vis person. Nej inte strypa det är för snällt. Skulle vilja köra upp en locktång i röven och sätta på värmen sakta så analhålet skulle fastna på ni vet locktångs pinnen eller vad fan jag ska kalla det. Ja jag är hemsk, jävligt hemsk.
Imorgon börjar skolan och det är inte det roligaste men jag är faktiskt endå jävligt glad, inte som vissa andra
personer som .... Ja okej nu räcker det .
Nej men vet ni vad jag hade tänkt?? att gå på dejt med heroshima då blir det ju rättvisst eller hur?
Harika får ett inlägg och heroshima en dejt. Detta kallas jämställdhet.
go go go go, kiss kiss
Mavi mavi
galb galb....
Godnatt på er



Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

HAHAHAHAHAHAH JÄMSTÄLLDHET HAHAHAH MASHALLAH me love u <3

2011-11-06 @ 22:34:11
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0