Härligt.

Åh Gud.
Har varit ensam hemma i drygt en halvtimme och kommer vara det ett tag till. det är så himla Härligt. Få reda ut en och en annan tanke som snurrat i huvudet. Bara få vara sig själv till hundra provent, utan att någon är på en och är en pain in the ass.
Glömt hur härligt det egentligen är . Alla människor har nog behov till att få "andas" lite.
Jag tycker alla borde ta vara på dessa möjligheter.
Jag uppskattar att få vara ifred då och då, eftersom vi endå är en familj som ofta umgås och gillar att vara varandras svansar.
En dag kommer jag säkert ångra det jag idag skriver. Och jag tror att den dagen kommer snart.
men men. Just nu är det skönt. Ska försöka leva i nuet ett tag nu innan min gullunge kommer hem och återigen blir min svans.
Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0