FISKAR

eaaaaaaK mami tvingde mig nyss rensa fisk med henne, och jag mår så himla illa nu efter det.
Asså det va sådära jätte konstiga fiskar och jag håller på att döö... deras ögon e värst.
Annars ligger jag bara i min säng och chillar galet.
Har börjat bli så fruktansvärt lat, och det är icke så nicke okej.
Har liksom tusen grejjer att ta itu med o  jag ligger här i sängen på min feta röv. Träningen går också åt helvete nu, det enda positva är att jag hämtat ut sulor från ortopeden så jag ska kunna löpa som en människa.
HAHAH här var man negativ, men som sagt man blir som man umgås.

 

Kommentarer
Postat av: Helin

Den dagen du lekte med kycklingen då? Kycklingens jävla organer eller fan vad det var i bara gick ut, ärrad för livet för fan... HAHAHHAHAHAHA

2011-11-09 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0