.....

När man väl behöver någon, finns ingen där. Alla är så sjukt bra på att snacka men när det gäller till verkligheten finns ingen där. Alla är bra på att tala om vad som är rätt och fel, men när man väl gör sina svåra beslut och tror att vännerna, familjen, syskonen ect ska finnas där.. står man där ensam. däremot om man ska dela glädje eller överhuvudtaget dela något positivt står alla där och sträcker ut sin hand.. Jag ska inte säga att jag är bättre än så själv ,för i vissas ögon är jag säkert likadan... men ibland undrar jag vad fan är meningen med allt livet har att erbjuda...Nej jag är inte psykisk störd men däremot är jag nere...Men jag klagar inte för det finns så många som har de så himla mycket värre.. Jag antar att det bara gäller att glida med och gilla läget.... Sätta ett falskt leende på läpparna tilla det en dag förhoppningsvis blir ett riktigt leende

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

förlåt.. ja försöker.

2011-11-08 @ 06:27:36
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Sara

<3

2011-11-15 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0