Don't believe everything you've heard about me. The truth is much worse.

Redovisningen gick faktiskt ganska bra *blink,blink*, men de långt ifrån över.
Imorgon ska jag börja med en debattarikel i svenska och så har jag också någon typ av förhör på akutsjukvården på morgonen, på fredag inlämning i naturkunskap A och så rullar de på i fullfart tills nästa vecka och sen jävlar är det praktik som gäller för min del.
Yeeey för de!!
Nu till något bättre enligt mig.
Även fast jag inte gick på power walk körde jag gymet med min andra halva och det är så jävla skööönt, för de börjar verkigen gå super nu. Tack och lov att jag äntligen fick hjälp med att hitta sulor även fast min papi gick i konkurs eftersom dom kostade skjortan hehheheheh * sådära pedofil skratt*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0