Det luktar uppmärksamhets orrar.

Fan vad människor är experter på att vara deppade, klänka ner på andra och sprida äckligt mycket negativ energi. Helt ärligt pepps, tror ni att ni är de enda människor i världen som har problem?!?
Nej äckliga människor ni är inte de enda.
Tro mig det finns många många fler än bara ni. Tillskillnad från er finns det människor med högra IQ som väljer att hålla käften om deras problem.
Att istället för att försöka fånga andras uppmärksamhet, försöker få ordning på deras liv och hellre försöker bli stabila igen.
Jag säger inte att det är fel att gå till nära och kära och försöka få ett eller två råd. 
Självklart ska man kunnda  göra det, det är därför man har nära och kära för att kunna lyfta upp varandra när den ena inte hänger med riktigt.
Men deremot att skriva över hela facebook eller när man ser en kotte gå förbi börja skrika mitt liv suger jag pallar inte mer, men samtidigt bara sitta på sin feta röv och inte göra något åt saken.
Nej fy, säger bara hemsak människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad folk skriver på fb är personens ensak. Du har ingen talan när det gäller vad folk skriver på fb. Gillar du inte det folk skriver har du två alternativ:

1. Fortsätt bläddra ner och ignorera det folk skriver, besök inte ens personen.

2. Ta bort personen som vän.

Annars har du ingen talan som helst :)

2011-11-06 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0