Because someone doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have

Sjukt stressad chey här, jag kan fan aldrig slappna av och det suger. Jag är verkligen duracell. Ibland undrar jag hur fan jag orkar.. En annan kluring är jag har världen minsta tålamod, Men när de väl gäller så kalarar jag att hålla mig längst.. Hur funkar det här egentligen.. Hur fan pallar jag??
HAHAH nu kommer någon jävel tänka där ute, aj aj nu tycker hon synd om sig själv, men vettu vad.. Jag broour maaj ainte, den sved va.
Japp jag är elak.
Har inte tränat idag :/ men imorgon tar jag igen det med en power walk in the morning och gym på kvällen.
Nu daajt med heroshima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0