Baby, Don't worry

Jaaaaag lever.. Kliklikli... Egentligen borde jag vara dööööd.. Och de är jag i huvudet. Vaknade runt fem stack iväg till gymet för att simma och det var riktigt trevligt faktiskt.
Sen var de skuulaaa. Hahaha blääää.. är så skoltrött och får nog damp nästan varje sekund för lärarna är så sega och lever i sin egna lilla bubbla. Men tur att jag inte har så långt kvar, vet ni varför joo för jag ska på praktiiiik hihihihi och sen kommer tiden springa i från mig. Oj nu fick jag ju ångest... Don't over thiiink priyanka anka banka chaaanka. Märker man att jag är trött elllaaaaaaaaaaaaah?
'Nej fy faraoo. Ska hoppa in i duschen för jag har faktiskt också gymat efter eskulan, de trodde ni inte va va va va???!!
Nämen fan nu får de räcka fan
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0