Ännu en skoldag avklarad!

Yeaah sexbomber, ännu en skoldag avklarad.
Mår relativ okej faktiskt trots att jag ahr prov imorgon och inte kan ett skit, egentligen borde jag faktiskt plugga som ag alltid säger, men men men men jag är fan såå jävla laaaaaaat. HAHAH nej ska faktiskt sätta mig och läsa och förhoppnisvis fattar jag. alternativ medicin är inte det roligaste ämnet.. och jag vet att allt inte är det roligaste i livet. men jag vill klaga för jag e koll.
Jaa nii,
kiss kiss mucho gustooooo, hollaa mami.. brun brun bajs brun dina ögon är så bajsbrunna, du ser på maaaj, jag ser ainte på daaj.
nej nu kan jzg inte tänka längre, för mina äckel grannar alltid ska bråka och stampa på taket.. inget liv.. nu blir jag sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0