Yooo!

Ni anar inte hur pigg jag är, fastän jag vaknade tidigt och gick till skolan.
Iallfall efter skolan drog jag hem till Helin vi bara tog de lugnt och pratade om allt mellan himmel och jord, Harika kom också förbi och vi gick till någon park och bara pratade om allt som händer nu, det är så sjukt mycket som händer som man aldrig trodde skulle hända som händer nu, så mycket förändringar och mest av allt så mycket falskhet. 
Men iallfall för att byta ämne.
Kom nyss hem från ett underbart träningpass på två timmar. träning gör mig så himla glad, jag glömmer alla mina bekymmer och tänker att träningen kommer förändra mig till något positivare, någon jag verkligen vill vara och de som gör mig mest stolt, är jag utför allt själv, visst det är många i min omgivning som motiverar mig men i slutändan är det jag som får göra allt själv. Åhh den här sommaren är min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0