Trött.

Gud vad trött jag är, ögonen bara svider och har en morgon huvudvärk. så trelli.
Men det spelar ingen roll måste endå gå till skolan, jag måste verkligen ta vara på varenda sekund av mette lektionerna så jag klara den hemska prövningen vi ska ha den 27. Så fort jag tänker på prövningen blir jag så himla nervös.
Personligen tycker jag att vi borde varit kvar på den tiden då man byte saker. ex du får tre tänder för en höna eller något. livet skulle vara så himla mycket bättre då enligt mig. men men så e det icke så nicke.
Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen, och där efter fixa mig lite lätt, för efterskolan ska nämligen jag och helin gå runt i stan och se vad vi hittar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0