Party Party, whoopa whopaa

Dagen började verkligen piss, Drömde en hemsk dröm och när jag vaknade var jag helt svettig och rädd. men tack gud såg jag min syster sova på andra sidan av rummet och blev lugn.
Sen gick träningen åt helvete, inte alls som jag hade tänkt mig. Var ju sjukt taggad på att förbättra mig, men mitt i allt gick minda träning skor sönder och jag kunde inte köra kondition mer än en halv timme. Det var bara att köra magövningar och rulla hem.
men däremot tänker jag inte låta den sugga morgonen förstöra min kväll, för snartblir det fiesta med mina kusiner.
Men innan det ska vi träffa resten av släkten och käka middag.
Gullungen ska också vara med så det kan inte blir bättre än så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0