Man måste börja någon gång.

Jag har alltid velat vara personen som är duktig på att skriva och sätta ord på mina tankar.
Jag har länge velat starta en blogg, Men har aldrig hittat vad jag kan skriva om som kan intresserar andra.. Om jag ska vara helt ärlig vet jag fortfarande inte.
Men en sak är jag säker på att om jag aldrig börjar , kommer jag inte heller att få reda på om jag med hjälp av mitt skrivande kan intressera andra.
En annan sak som jag också är säker på är att Gud vad snabba vi är på att dömma andra människor, ett litet exempel är att jag knappt hunnit skriva 3 inlägg innan människor dömmer och säger vad du suger osv, men om man aldrig testar vet man inte, Men jag gör iallfall ett försök och vem vet jag kankse lyckas.
Aja ville bara skriva av mig lite , för de är sjukt hur snabba människor kan vara att dömma andra....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0