Jahoooop.. Bara att börja.

Jaha, Nu var det bara att börja att blogga antar jag.
Vad ska man börja med då?..Kanske att berätta lite om sig själv dåra?
Jo det är så här att jag heter Priyanka och ska fylla 18 i år bor i ett bonde ställe vid namn Sleem.
Går i tullingegymnasium och ska börja mitt sista år i höst. Intressant? Om ni har några mer frågor är det ju bara att fråga... Justeee.. det här är första gången jag bloggar så ni får ursäkta om jag inte hänger med hur man riktigt gör.
Bloggen kommer att vara en väldigt kryddig blogg med massor av curry och andra härliga blandningar.
Bloggen kommer att handla om min vardag, Som består av skolan, träna och mina älskade vänner och så klart curry. 
Nu blev de helt tomt i huvdet så uppdaterar när jag har något att komma med
hihihihi


Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0