Harika <3

Du är den perfektaste vännen man kan ha, jag tycker att alla i världen borde få ha en vän som dig. 
Du  har stått vid min sida i vått och torrt.
Jag vet att du funnit vid min sida vid svåra stunder, jag ska inte säga att jag inte skulle klarat av det utan dig, för då ljuger jag och det är något typiskt typiskt fjortisar säger.
Men däremot kan jag säga att det skulle vara tusen gånger jobbigare.
Du har en underbar personlighet och är bara så himla söt och vacker.
Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTAT!!! blir så rörd, du startade min morgon med ett stort leende på läpparna. Älskar dig hjärtat, och allt som händer och kommer i din väg klarar du av. Vi alla finns för dig. Stark är du!! <3 <3 <3

2011-06-13 @ 11:13:16
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0