Gårdagen

Fastän jag inte var så taggad på klassensdag i mölle badet igår , så hade jag en sjuk rolig dag. Tack vara mina älskade vänner Roz, Harry, Binda, Caro och Heli, Helt underbara och härliga människor. Tack gud att de finns så sköna människor. 
Dagen började med att jag mötte upp några klasskamrater och min mentor  i Rönninge för att sedan visa dom vägen till mölle, eftersom att jag är sämst på att beräkna ungefär hur lång tid det tar att ta sig från ett ställe till ett annat, så tog det en halv timme till mölle badet som enligt mig skulle tagit 5 minuter.
Iallafall när vi kom fram satt resten av klassen som en hösäck och pratade om allt möjligt, vissa satte sig och rökte vattenpipa och käkade och vissa gick och bada.. typiskt för min splittrade klass..
Aja.. iallfall efter några timmar ser jag ett par härliga ansikten och då märker jag att de är mina underbara vänner som kommer med några matkassar fulla av mat.. Det typiska är att de skriker och är arga, för att det handlat enligt dom för lite mat och att det var för dyrt för att de handlat från Ica och inte lidel hahaha.
Efter det drog grillningen och skrattandet igång.
 Jag ska inte gå in på så mycket på detaljerna för att ingen kommer förstå förutom vi själva hur sjukt kul vi hade och varför. 
Iallfall det vart en väldigt lyckad dag och hoppas att de kommer fler liknade dagar för nu har vi ääääntligen sommarlov.... eller aa för min del så börjar de riktiga sommarlovet om två veckor , eftersom jag måste fixa upp ett ämne i sommarskolan... men endååå...

Tänkte lägga ut lite bilder men så kom jag på att jag inte tagit en enda bild, men som tur har min älskade harry lite bilder på sin blogg som jag  tänkte sno nu ( ordblirmeningar.blogg.se)









Kommentarer
Postat av: Lauritslive

Keep up the good work.

2011-11-15 @ 12:46:53
URL: http://lauritslive.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0