Det finns inget vi längre....

Det finns inget vi längre.. Nu finns det bara ett du och jag.. men tro mig jag är lyckligare än någonsin.
jag trodde att du var mitt allt och att du var den enda som kundeg göra mig lycklig. men icke så nicke.. no no no .. jag hade så fel.
Du fick mig att istället gråta,ljuga, förlora vänner och du gjorde även så att jag kom längre ifrån min familj.
Men jag ska inte skylla på dig.
Det var ett val jag valde att göra och konsekvenserna får jag ta. Men det som får mig att bli lyckligast nu när jag inte har dig, är att nu blir jag så himla mycket starkare.. för jag har gjort ett val som jag var är så rädd för och det  var att vara ensam, att inte ha någon att dela något med.. men fan vad fel jag hade.. att jag kunde vara så blind. Att inte se att vissa av mina vänner fanns där för mig alltid.
jag vet att jag klarar det här.. jag vet att jag kommer blir starkare.. Men de kommer att ta tid , men nu är jag mogen nog att ge den tid det behövs, jag har äntligen fått de tålamodet och den viljan. ÄNTLIGEN ska jag göra något för min egenskull för en gångsskull...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0