Beslutsånget.

Jag är så himla förvirrad. speciellt nu mot kvällen.
Dagen började helt fantastisk. För igår sov Harika över hos mig och vi hade kul på vårat sätt, nej inget snuskigt tänkande nu. 
Hon är min andra halva så jag kan aldrig ha tråkigt med henne, jag behöver aldrig ora mig att någon ska skada mig fysikst eller psykiskt för då finns min andra halva alltid för mig.
Nu när jag sitter här ensam och är desperat efter svar på framtiden, om det jag gör är rätt eller fel. Kommer jag falla tillbaka igen när skolan börjar. Kommer jag klara av utmaningen, blir jag sjukt rädd och har en grov beslutångest. 
Inombords vet jag vad som är rätt, alla säger samma sak om vad mitt beslut borde vara, men de är bara jag som är sjuk rädd. rädd för att vara ensam kvar, även om jag vet att mina vänner står vid min sida dygnet runt, Även om jag mycket väl att jag inte är ensam. Jag har egentligen allt man behöver för att var lycklig, men jag har gjort beslut som leder till denna olycka.
Även om jag är medveten om att jag måste leva mitt egna liv och dö min egen död, att det är så för alla människor i slutändan.




Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

Låt inte rädslan ta över i ditt liv. You only got one life to live. & GÖR DET DU VILL, inte det andra vill. <3

2011-06-15 @ 21:04:45
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0