Trafikskola

Om precis en halv timme ska jag ta bussen till tumba för att sedan komma till bandhagen där min trafik skola ligger är så sjukt taggad, Jag lägtar så himla mycket till att få mitt körkort, har så himla mycket planer med mina tjejer som kommer bli så mycket roligare när jag kan köra. men de kommer ta ett bra tag tror jag innan jag kommer kunna köra, speciellt att köra bra. Men jag ska lätt kämpa sönder och jag vet att alla kan, bara om man har viljan och det har jag.
nog bablat om körkort.
Vad har ni för planer idag ?
Själv ska man direkt till gymmet efter att ha kört för två pass ena är afropower dance som jag körde för någon dag sedan och ett pass jag aldrig varit på som heter bodypump, får se hur de går
och sedan hem och sova för imorgon väntar ännu mer körande hihihi. 
Just nu består mitt liv mesta dels av träning och att försöka hålla kolla på att man äter nyttigt, men jag älskar det


Nu dags för

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0