Tiden får avgöra allt.

Det är så mycket just nu, men egentligen ingenting.
Jag är bara allmänt förvirrad.
Vet inte vart jag har vissa människor eller om jag vill ha något  att göra med vissa människor .
Det känns som att en depp period är på väg samtidigt som jag har många positiva bollar och mål i luften.
Vet bara inte hur jag ska göra eller komma igång med allt.


Ibland undrar jag ens om du tänker på mig, på nätterna när jag kollar upp mot den mörka himlen och ser stjärnorna undrar jag om du tittar upp mot samma stjärna som jag. j
Jag under finns jag i din värld fortfarande ? Eller har du till och med suddat ut konturerna av mig...
Behöver jag dig eller inbillar jag mig bara något?
Vad kommer hända i framtiden?
Önskade jag kunde få svar på alla dessa frågor.

Tiden får avgöra allt.. Allting händer av en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0