Prutt!

Dagen blev inte alls så god som jag trodde... Efter att jag fått tag på helin var jag överlycklig.... Men sen kom helvetet våra idotiska grannar går mig och min familj på nerverna verkligen.
De ska ta sönder våra blommer i porten och krukor och allt. Sen har hon inget liv så hon häller vatten på vår parabol och hela våran balkong och är bara allmänt hjärndöd. så jag var verkligen på flipp humör när jag mötte helin och ville bara döda någon.
För första gången fick helin möta en grining priyanka hihihi. Men lika fort som jag blev sur blev jag hög av att vara med henne. Efter att ha gått runt i huddinge och letat efter en fin kalender i evigheter bestämde vi oss för att dra hem till henne.
Alla var helt döda och sov sen var de bara dags att rulla hemåt och direck till gymet för ett jobbigt core pass, passade även på att gå kvällpromenaden när min snälla syster mötte upp mig vid gymet.
Ja de var min dag och nu är jag helt död.
Men endå så sjukt taggad för morgon dagen.
Min första lektion i trafkiskolan och jag baraaaaa längtar sönnnnnder


Världens bästa bebis. älskar henne mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0