Något ni inte visste om mig.

Något ni inte visste om mig är hur känd jag är för mina underbara outfits till gymet.
Får alltid så positiva kommentarer  från min blomma Harika.... En sak är jag säker på att mina gymkläder sätter igång tränings passen med ett gott skratt.





Jag vill bara att både jag och harika ska blir friska så vi kan börja träna igen.. får ångest över att jag inte kan träna.
Hade ett mål tills skolan började men de känns som om jag inte kommer kunna klara de och blir så besviken på mig själv.
Tur att jag har läkartid imorgon och jag hoppas att de fixar tabletter eller något, istället för att söka på google och undra vad felet kan vara på mig.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0