Jag lever.

Shit vad länge sen man uppdaterade då, Men som sagt jag lever.
Känns bara som att det är så värdelöst och skriva om vad som händer på dagarna.
Men antagligen tycker några att de är roligt att  läsa om de , eftersom jag fårtfarande har några som besöker min blogg fastän jag inte uppdaterar. hihihi..
Jo men ni kankse undrar vad jag har haft för mig medans jag inte uppdaterat,
Om jag ska vara helt ärlig har jag inte alls gjort något märkvärdigt. tränade ett tag, till jag blev riktigt sjuk och inte ens orkade stå på mina ben längre och det kändes som om jag skulle tuppa av varanan minut och sen dess har jag bara vilat.
Idag var första gången på evigheter jag träffade mina två blommor Linda och Harika, vi drog iväg en sväg till skärholmen eftersom jag ville köpa ett par vitamin tabletter för håret ( kan skriva mer om dom senare).
Efter att ha köpt dom tog vi en sväng inne  och kollade på lite kläder men ingen av oss hittade något intressant så vi satte oss ute och bara pratade , sedan var de dags för mig att bara rulla till trafikskolan för ännu en körlektion.
Som sagt har inget intressant att skriva om och dessvärre har jag knappt några bilder och bjuda på men ska försöka fixa i ordning något roligt till alla andra inlägg.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0