Hårkontroll

Jag har verkligen förstört mitt hår, under de senate två månaderna har jag haft alla möjliga fäger, och tro mig de va inte en eller två gånger jag färgade de.. utan det måste minst varit åtta gånger.
De va inte länge sen jag var hos frisören och klippte av halva mitt hår också, vet fan inte vad som händer med mig. Så fort jag går till frisören får jag en kick och klipper av mig allt hår...
Nu har jag fått någ av mitt slitna och korta hår, Jag har verkligen bestämt mig ska spara till långt och fint hår.
Fick lite tips om att jag skulle börja käka några piller som heter hårkontroll och de ska antagligen ge håret näring så de ska växa snabbare, de ska även vara bra för naglar som skivar sig och huden.
Men de sägs att resultaten kommer efter två månader.. sååå vi får väl vänta och se.                                                                                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0