Bara för min andra halva Harika Erdal

Nämen shoo, Jag vet att jag uppdaterade för sjukt länge sen. Men jag kände att jag tappade glöden att skriva.
Men nu bara för att min andra halva Harika har bombat min hjärna med att jag måste börja uppdatera så gör jag det, om jag ska vara ärlig.. tror jag att jag ska fortsätta hihihi.. busig..
Nej men vad ska man berätta då...
 Att allt har bara rullat på helt underbart, allt är för bra för att vara sant. Jag är så himla lycklig.
Jag har allt man kan önska sig. Underbara vänner och en underbar familj och nu har jag även tid för allt jag tycker om att göra träna, umgås med vännerna och bara vara mig själv.
Finns det något bättre ? nej nej och återigen nej det här kallas verkligen att njuta av livet.. äntligen efter fyra år.
Jag måste bara säga Life is Beautiful.

Med detta inlägg vill jag säga godnatt och mer uppdateringa kommer
puss



Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT DU ÄR

2011-07-06 @ 01:17:05
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0