NATTUGGLA

Nu för tiden blir jag aldrig trött längre. Har blivit en jäkla nattuggla och jag hatar det. får knappt tillräckligt med sömn för måste alltid upp tidigt och fixa och dona. Fan snart äre loov och jag behöver verkligen det.
Hela helgen ska jag försöka fixa allt plugg tills måndagen då jag har min två sista prov,Sen är jag done med skolan för ett bra tag. De ska bli sjukt roligt att inte vara tillbaka skolan för än någon gång i februari...
Faan när jag tänker efter så går tiden sjukt snabbt jag har redan gjort klart min första period av praktiken alltså tre veckor shieeet...
Jahapp trodde skulle bli trött av att blogga lite men naaj jag hade fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0