Middag

Godmorgon sötisar, hade det så sjuuukt mysigt igår men däremot är jag helt slut i huvudet nu.
Jag binda och harika möttes upp lite tidigare för att men bebis hariska skulle bli sminkad i make up store, Sjukt vacker blev hon. sedan forsatte vi på ett maraton lopp för att leta efter blad. Fråga mig inte om vilka blad.
Efter det mötte vi upp den 4 chamak challo och drog iväg till pong för att fira mig. Det va sjukt gott och framför allt mysigt.
Mina tjejer e så sjuuukt underbara, skämde verkligen ut mig med så underbart fina presenter. Helt oförglömligt. Om jag inte ville gråta varje sekund. Sist men inte minst HAHAHAHAHAHAH de höll tal och jag säger bara de finns inga ord för dom talen.

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

me love u <3

2011-12-28 @ 16:27:10
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0