Mamma ♥

Kl är lite över 22 och nästan hela familjen sover de helt knasigt, inte alls likt oss.
Så fort mamma blir lite sjuk känns som om hela huset är dött, glädjen är borta och något saknas.
Jag menar inte sjuk som om våre en förkylning utan något i en grövre form.
Mamma är som ljuset i vårt hus.. Nej nej Hon är inte som, Utan hon ÄR ljuset i vårt hus.
Fan vad vi har otur nu på slutet av året, Gillar inte alls läget. Men som en vän sa för inte så värst länge sen , detta kanske innebär att nästa år kommer bli mycket bättre. Vi får väl hoppas på att hennes ord stämmer.
Har iallfall tagit en efterlängtad dusch och skrubbat mig och allt sånt där som var dags att göras. Imorgon är det bara att hoppa upp tidigt och ta mamma till läkaren och hoppas att det är bättre och sen fortsätta till praktiken.
Mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

du ger mig ångest ska ja lägga i den??

2011-12-08 @ 22:27:09
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0