I can't be what other people want me to be.

Efter en dampig morgon träffade jag hariska för att lugna ner mitt heta temprament, följde med henne för att zola zolarium, Paris hilton tror att när hon e brun kommer livet bli lättare men lika fort tanken slog henne försvann den.
Vi gick och handlade hårfärg spontant och nu sitter vi båda hemma och är ja man kan säga deprimerade jag är halvt rödhårig med en fet fläk på skallen och hon e brunhårig med lite rött här och var.
Att jag aldrig lär mig en läxa att inte göra revolution med mitt utseende innan viktiga dagar.
Jahaap jag antar att det är bara att accptera att man ser ut som en ginger med tarzan ognbrun och polisonger som kommer enda ner till knäna ... Här var man positiv.
Nu ska jag låta den dampiga morgonen och eftermiddagen bli en dampig kväll med massa plugg och stress ...
Imorgon e de äckel skola igen..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

HAHAHAHAHAHAH JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2011-12-18 @ 21:44:58
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0