Harika här! :)

Tänkte ta över bloggningen lite.  Min princessa Priyanka ska sova nu efter en för hemsk och väldigt händelserik dag. Hoppas att hon sover bra,hon måste sova ut!!   Kan tyvärr inte berätta vad som hänt.. Men du är jättestark hjärtat och jag är stolt över dig. Min fina prinsessa. <3

Vad har jag gjort idag då?   Beställt födelsedags present till bästa priyanka :D  hon kommer bli skiitnöjd! annars slår jag henne. Vad ska man blogga om?

Vill ni veta en sak?  Priyanka ska strax fylla 18 om bara ett par dagar, henne syster är 13 tror jag. När dem ska köpa tex energi dricka är det Priyanka som visar legg & inte hennes lillasyster. Jag har i evigheter försöka säga till priyanka att hon ser ut som en riktig snorunge. Om jag inte kände henne skulle ja tro att hon är 14-15.  SÖÖTIISSS när du e 30 du kommer se ut som 15 :D

Fick även reda på att min systers dotter har fått löss, så nu seriöst KLIAR DET ÖVER HELA MIN KROPPP. Pausar när ja skriver för att de kliar så mkt. FUCK OCKSÅ.   Har inte så mycket mer att säga, ta och lyssna på den här låten!

Nu vet ni vem jag är, mig kommer ni stöta på rätt så ofta hehe.  Nytagen boooosiiig bild idag. Jalla byyye ankas läsare.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0