Godnatt!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej.
Skulle du vilja väga mer?
Absolut inte. - 10 kg till och jag är nöjd.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
HAHAH, vad tror du själv?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Absolut.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Om det skulle leda till att jag skulle kunna sova

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej, Har försökt tusen gånger men lyckas aldrig.

Kan du slicka dig på näsan?

Naaj

Kan du kolla i kors med ögonen?

Halvt

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja nu för tiden

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

HAHAH faktiskt inte, pratar till och med i sömnen enligt andra.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Självfallet!

Kan dina vänner lita på dig?

Ja.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Yes, men inte nu.

Kan du suga?

Det är de första vi lär oss när vi föds :)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ibland, men det är svårt att stå emot.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Tyvärr

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?

Två. Mitt allt.

Har du varit full den här månaden?

Jag är full hela tiden

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Naaj börjar bli lite trött så börjar bli glad

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nope

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Asså har ni eget bättre att komma med?

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Inte exakt fyra år äldre.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

nope

Har du haft sex med mer än tre personer?

vem den här sex?

Har du ljugit på någon fråga än då?

varför skulle jag


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

HArika och min lilla syster.

Vem älskar du?

De vet vilka de är, inga jag behöver rabbla upp här.

Vem hade du senast sex med?

min stor tå

Vem vill du bli full med?

Det avr en kluring.

Vem är den bästa artisten?
Min mamma

Vem pratade du senast i telefon med?

Pinaks mamma

Vem har du en liten crush i?

i din pappa

Vem är snyggast i världen?

Jag

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till min famij

Vem är snällast i världen?

Tomten
Vem vill du prata med?

Min bebis

Vem sov du med senast?

George

Vem såg du full senast?

Minns inte

Vem vet allt om dig?

Inte ens jag vet allt..

Vem kramade du senast?

Mary

Vem kan berätta allt för dig?

den som känner att den kan berätta allt för mig.

Vem kan du berätta allt för?

Ingen

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord säger min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0